Reklamace a vrácení zboží

Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu (vrácení zboží) v zákonné lhůtě 14 dní.

 

Zvolili jste jiný rozměr, nebo jen nevybrali správně? Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, u nás můžete do 14 dnů.

 

Jak postupovat při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu?

Ve lhůtě 14 dnů od doručení zboží, nám oznamte svoje rozhodnutí odstoupit od smlouvy. 

Toto rozhodnutí, nám zašlete na email info@smartregaly.cz a do předmětu emailu uveďtě nejlépe číslo Vaší objednávky.

 

Produkty, které nám chcete vrátit, co nejdříve zabalte a odešlete na adresu našeho skladu. Odeslány však musí být nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení.
 
Na krabici viditelně označte číslo objednávky, pod kterým Vám byly produkty zaslány. Budeme tak schopni identifikovat, že se jedná o Vaši zásilku a rychleji tak zprocesovat případné vrácení peněz. 

Adresa našeho skladu:

CTPark Divišov, rampa č. 40

257 26 Divišov

 

Pokud jste v souvislostí s uzavřením smlouvy, od nás obdrželi zboží navíc či zdarma (např.: “dárek”, "stojny k profesionálním regálům" aj.), je potřebné vrátit i toto zboží. Nevzniká na něj žádný darovací nárok.

 

Kupní cenu zboží, Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. To platí v případě, že je nám zboží vráceno v původním stavu a vč. všech komponent v balení. 
S platbou však můžeme v souladu se zákonem počkat, dokud nám zboží fyzicky nevrátíte. V případě, že odstoupíte v prvních 14 dnech od doručení zboží, náleží Vám i náhrada nákladů na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Kdy můžu odstoupit od smlouvy bez udání důvodu?

Odstoupit bez udání důvodu, můžete v případě, že nám nejpozději do 14dní od převzetí zboží zašlete rozhodnutí o odsotoupení od smlouvy a zašlete nám v co nejkratší době zboží na náš sklad, viz. adres výše.

Dovolujeme si Vás upozornit, že podle zákona odpovídáte za snížení hodnoty zboží, v důsledku nevhodného nakládání, manipulace či skladování tohoto zboží. Tím se rozumí jiné zacházení, než které je potřeba s obeznámením se s povahou, vlastnostmi a funkčností daného zboží.  (např. kosmetické vady zboží, poškozený obal apod.).

 

Reklamace

V případě, kdy na dodaném zboží dojde k vadě, či poškození, které nevzniklo nevhodným zacházením, manipulací, přetížením či dalšími externími jevy, je u nás zboží samozřejmě možné reklamovat. V takovémto případě se snažíme reklamaci vyřešit bezodkladně a bez zbytečného zdržování. Uznání reklamace, je vše zpravidla vyřešeno do několika pracovních dnů.

Jak mám postupovat při reklamaci?
 

V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat, zašlete nám jej na adresu našeho skladu:

CTPark Divišov, rampa č. 40

257 26 Divišov

 

O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Můžeme se s Vámi spojit také telefonicky.

Vyřízení reklamace včetně odstranění případné vady, většinou netrvá déla jak 30dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost a reklamované zboží nám neodkladně odeslali na přezkoumání.

Za dobu pro uplatnění reklamace se považuje ta doba, kdy dojde k doručení zboží na adresu prodejce, nebo kdy dojde k projevu vůle spotřebitele (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu např. telefonicky, e-mailem, osobně, a to i bez toho, že je reklamovaný výrobek ze strany spotřebitele prodávajícímu doručen.

Kdy můžu reklamovat?
 

Reklamaci lze uplatnit až do 24 měsíců, od dodání zboží. Odpovídáme však pouze za vady, které nevznikly nevhodným užíváním, či umístěním produktu do nevhodného prostředí. V případě použitého zboží, neodpovídáme za vady, které odpovídají míře používání či opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím.

Za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky.

Obrázky zboží mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (například se může lišit obal zboží, z důvodu změny obalu výrobcem).

Jaká práva mám při reklamaci?

Jste oprávněni požadovat odstranění případné vady, prostřednictvím dodání náhradního dílu, či jeho opravy.

V případě, že by pro nás bylo takovéto odstranění vady nemožné, či nepřiměřené, jste oprávnění požadovat slevu z kupní ceny. V takovém případě si zboží ponecháte a my Vám vrátíme část kupní ceny.

Pokud by šlo o významnou vadu, která nelze opravit, můžete odstoupit od kupní smlouvy či požadovat zaslat nový kus. V takovém případě, vám reklamované zboží nebudeme odesílat zpět a buďto Vám uhradíme celou zaplacenou kupní cenu za dané zboží či pošleme zboží nové.

Kontakty

Veškeré dotazy ohledně reklamace a odstoupení od smlouvy Vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na
e-mailu: info@smartregaly.cz nebo nám zavolejte na +420 530 333 211